Jedną z głównych zalet PMU jest ciągłe wykrywanie prądu i funkcja samoregulacji, jeśli prąd przekroczy określony poziom. Wszystkie informacje o stanie wyjścia, napięciu i prądzie mogą być rejestrowane i przesyłane za pośrednictwem magistrali CAN do wyświetlaczy na desce rozdzielczej, aby informować kierowców o potencjalnych problemach.
Opis
Jedną z głównych zalet PMU jest ciągłe wykrywanie prądu i funkcja samoregulacji, jeśli prąd przekroczy określony poziom. Wszystkie informacje o stanie wyjścia, napięciu i prądzie mogą być rejestrowane i przesyłane za pośrednictwem magistrali CAN do wyświetlaczy na desce rozdzielczej, aby informować kierowców o potencjalnych problemach.
Dodatkową zaletą systemu PMU jest możliwość zdefiniowania logiki sterowania wyjściami. Odbywa się to za pomocą danych z analogowych kanałów wejściowych lub danych z magistrali CAN, a operacje matematyczne można zdefiniować dla każdego kanału. PMU jest również wyposażony we wskaźniki LED pokazujące stan każdego wyjścia.
Dzięki zastosowaniu klawiatur magistrali CAN lub przełączników na kierownicy całe okablowanie jest znacznie uproszczone i uproszczone.
Dwie unikalne cechy to wbudowany akcelerometr i żyroskop do logowania oraz „przełącznik bezwładności” w razie wypadku.
SPECYFIKACJA
INFO |
|
Zakres temperatury | AECQ100 GRADE1 (od -40 do + 125˚C) |
procesor | 32 bity samochodowe, 90 MIPS |
Ochrona przed odwrotną polaryzacją | Tak, wewnętrzne |
Napięcie robocze | 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637 |
Załącznik | IP 60, wykonane na zamówienie aluminium obrabiane CNC |
Rozmiar (mm) i waga (g) | 131x112x32,5, 345g |
Złącza | 1 x 39 złącze samochodowe,
1 x kołek M6 do podłączenia akumulatora |
Komunikacja z PC | CAN (ECUMASTER USBtoCAN, PEAK CAN, KVASER) |
WYJŚCIA |
|
Wyjścia wysokoprądowe | 10 x 25A (ciąg dalszy), 6 x 15A (ciąg dalszy) z zabezpieczeniem nadprądowym i przed przegrzaniem. Wyjścia można sparować w celu zwiększenia ciągłej zdolności prądowej. Prąd i napięcie są mierzone dla każdego wyjścia |
Całkowita moc wyjściowa | 150A ciągły |
Krok regulacji prądu wyjściowego | 100mA |
Wyjście wycieraczek | Dedykowane wyjście z funkcją hamowania wycieraczek |
+ 5V | Monitorowane wyjście 5 V, 500 mA do zasilania czujników zewnętrznych. |
WEJŚCIA |
|
Wejścia analogowe | 16 wejść, rozdzielczość 10 bitów, 0-5 V (chronione), z wybieranym oprogramowaniem podciąganiem i obniżaniem wartości 10 kiloomów |
Klawiatury CAN | 2 x klawiatury Ecumaster (4, 6, 8, 12 klawiszy) |
INNE |
|
Wskazanie stanu wyjścia | 16 dwukolorowych diod LED |
Akcelerometr / Żyroskop | Akcelerometr 3D z żyroskopem 3D do rejestrowania i wykrywania wypadków |
Zegar czasu rzeczywistego | Tak, superkondensator do zasilania awaryjnego (do 3 dni) |
CAN BUS |
|
Interfejs CAN | 2 x CAN2.0 A / B |
Standard CAN | CAN2.0 A / B – 125, 250, 500, 1000 kb / s |
Strumień wejściowy / wyjściowy | Zdefiniowany przez użytkownika z maskowaniem bitów,
do 100 komunikatów wejściowych |
LOGOWANIE * |
|
Pamięć rejestrowania | 256 MB |
Prędkość logowania | Zmienna, definiowana na kanał, do 500 Hz |
FUNKCJE |
|
Operatory logiczne | AND, OR, NOT, XOR,>, <, =,> =, <=,! =, IsTrue, isFalse, Toggle, Flash, Pulse |
Liczba funkcji | 100 |
Liczba operacji | 250 |
Częstotliwość aktualizacji | 500 Hz |
Funkcje specjalne | Wycieraczki, kierunkowskazy |
* Wersja PMU-16DL