Nasze zaawansowane wyświetlacze są dostępne w wersjach 5 ”i 7”. Obie wersje wyposażone są w ekrany antyodblaskowe o wysokiej rozdzielczości i wysokiej widoczności, gwarantujące doskonałą widoczność w każdych warunkach oświetleniowych.
Opis
Z dumą ogłaszamy nową rodzinę produktów ECUMASTER Racing Dash. Zaprojektowaliśmy ADU5 i ADU7 w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na ekonomiczny wyświetlacz na desce rozdzielczej z możliwością rejestrowania. Naszym celem było stworzenie w pełni konfigurowalnego, bogatego w funkcje, wysokiej jakości rozwiązania dla konkurencyjnych kierowców. Konsultowaliśmy się z zawodowymi kierowcami i inżynierami wyścigowymi i zaprojektowaliśmy ADU tak, aby przekraczał ich wymagania.
Przede wszystkim ADU jest zaprojektowany do wyświetlania wszystkich krytycznych informacji w łatwy do odczytania sposób, wraz z kompleksową strategią wyświetlania alarmów.
Nasze zaawansowane wyświetlacze są dostępne w wersjach 5 ”i 7”. Obie wersje wyposażone są w ekrany antyodblaskowe o wysokiej rozdzielczości i wysokiej widoczności, gwarantujące doskonałą widoczność w każdych warunkach oświetleniowych. ADU jest dostarczany z wieloma wstępnie skonfigurowanymi stronami, które użytkownik końcowy może dostosować, aby wyświetlać dane wymagane na każdym etapie wyścigu (np. Trening, kwalifikacje, wyścig, rozwiązywanie problemów itp.). Strony mogą być zmieniane ręcznie lub automatycznie (na podstawie zdefiniowanych warunków). Każdy kanał wyświetlany na stronie (wskaźniki, ikony, teksty itp.) Można łatwo modyfikować w czasie rzeczywistym za pomocą przyjaznego dla użytkownika oprogramowania opartego na systemie Windows. Nasz wszechstronny system nakładek ułatwia wielostronicowe wyświetlanie ważnych danych (np. Niskie ciśnienie oleju, najlepsze okrążenie, itp.) Niezależnie od aktualnie wyświetlanej strony.
ADU jest również wyposażony w 15 bardzo jasnych diod LED RGB, które mogą być używane jako zaawansowane oświetlenie zmiany biegów zależne od biegu i mogą być modyfikowane za pomocą logiki zdefiniowanej przez użytkownika (alarmy, niski poziom paliwa itp.).
Korzystając z nadajników podczerwieni lub systemu GPS, deska rozdzielcza zmienia się w potężny licznik okrążeń z funkcją przewidywania czasu. Wybierając stronę Qualification, włączasz „Qualification Mode”, który wykorzystuje zaawansowane przewidywanie czasu okrążenia w oparciu o automatycznie aktualizowane „najlepsze” okrążenie referencyjne.
Konfigurowalne przez użytkownika timery mogą być dostosowane do dodatkowych funkcji (timer pit stopu itp.). ADU obsługuje również kamery termowizyjne do monitorowania tarcz hamulcowych lub temperatur opon (do 16 punktów na oponę).
Komunikację z innymi urządzeniami w samochodzie zapewniają dwa wbudowane, niezależne porty komunikacyjne CAN-BUS. Szablony CAN są dostarczane dla większości popularnych ECU i są w pełni konfigurowalne, co pozwala na podłączenie naszego sprzętu do praktycznie każdego systemu zarządzania silnikiem.
Aby zapewnić bezproblemowe działanie wszystkich funkcji, nasze urządzenie jest oparte na 32-bitowym kontrolerze samochodowym w połączeniu z najnowocześniejszym procesorem graficznym. Takie połączenie zapewnia idealne środowisko pracy dla każdego inżyniera lub kierowcy i gwarantuje wygładzoną, wysokiej jakości grafikę z szybkością 50 klatek na sekundę.
W celu dalszej analizy danych kanały danych mogą być rejestrowane w pamięci flash USB o częstotliwości do 500 Hz.
Wszystkie te „Must Have” funkcje i nie tylko są umieszczone w wytrzymałej, specjalnie obrabianej CNC, anodowanej na czarno obudowie.
SPECYFIKACJA
Zakres temperatury | AECQ100 GRADE1 (od -40 do + 85˚C) |
Odwrotna ochrona baterii | Tak, wewnętrzne |
Napięcie robocze | 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637 |
Załącznik | IP 60, aluminium obrabiane na zamówienie CNC |
Złącza | 1 x 35 pozycji, złącze AMP Automotive |
Komunikacja z PC | CAN BUS – interfejs Ecumaster, Peak lub Kvaser |
Typ wyświetlacza | TFT 800 × 480 |
Jasność wyświetlacza | 5 ″ – 600 cd / m2, 7 ″ – 1000 cd / m2 |
WEJŚCIA WYJŚCIA |
|
Wejścia analogowe | 8 wejść, 10 bitów, 0-5 V, sterowany programowo rezystor pull-up / pull-down 10K. Wszystkie wejścia analogowe mogą służyć jako przełączniki |
Wejścia cyfrowe | 8 wejść cyfrowych, czułość wejściowa sterowana programowo (VR, Hall), rezystory podciągające 4K7 sterowane programowo, wykorzystywane do czujników prędkości silnika, Flex Fuel, prędkości kół, prędkości wału turbosprężarki. Wszystkie wejścia cyfrowe mogą służyć jako przełączniki |
Wyjścia | 2 wyjścia low side (przełączane do masy), do 2A, 1 wyjście analogowe (0-5V) 10 bitów |
Wyjście + 5 V. | Monitorowane wyjście 5 V do zasilania czujników zewnętrznych |
KOMUNIKACJA |
|
Interfejs CAN | 2 x CAN2.0 A / B, 250, 500, 1000 Kb / s |
CAN strumieni | Zdefiniowane przez użytkownika |
Komunikacja szeregowa | RS232 Rx / Tx, protokoły AiM, Ecumaster, Hondata Kpro, Autronic |
USB | Służy do logowania do zewnętrznej pamięci USB |
INNE |
|
Diody emitujące światło | 15 bardzo jasnych diod LED RGB |
Akcelerometr / żyroskop | Akcelerometr 3D + żyroskop 3D do analizy dynamiki pojazdów |
Zegar czasu rzeczywistego | Tak, zasilanie bateryjne |
Czujnik światła | Tak, do automatycznej korekty jasności |
Czujnik temperatury | Tak, do monitorowania temperatury |